Lördag

God morgon .. Hoppas ni vakna bättre än jag i morse. Efersom jag skulle jobba hade jag satt kl på 07.30 men Rikard skulle upp ännu tidigare än mig och de hördes vill ja lova. gav upp och gick upp.
Kolla ut och såg att de regna ute, yes tog på mig stövlarna och tog en långpromenad med vovvoarna ...
Och nu sitter jag här , ska snart göra mig ordning och så till jobbet :)
Idag ska jag jobba dag, jag brukar alltid jobba kväll på lördagar men det var en på jobbet som ville byta så :)
Hoppas ni får en bra lördag :) kramar

Kommentarer
Postat av: jessica

hej gumman :-)

klart vi kan gå en promenad någon dag !

dock har jag mycket skola , men det är ju lov nu nästa vecka :-)

vi bor på kapelle , ni då? :-)

2010-03-29 @ 11:18:36
URL: http://mmlaffe.blogg.se/
Postat av: EMMA SVARAR

sv: Ja de hoppas jag med. Inte kul med elaka människor..kram

2010-03-29 @ 19:11:57
URL: http://emmmaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0