Måndag.

Hej på er !

Börja min dag med att besöka tandis .. spendera lite pengar och laga ett hål. Bra start på dagen :)
Gick hem och tog en promenad med hundarna.
Gick till Stan och träffa Sarah en rara på Rådis, mkt trevligt vi satt och prata bort flera timmar 3 närmare bestämt, ja henne gillar jag verkligen ! :)
************************************************************************************************
Kom hem och skulle se lite på webb tv men har man väldens segaste internet så är det inte så lätt gav upp och gick med hundarna till hasselbacken och mata fåglarna,.. fan va fiskmåsarna är åpna ... de andra fick knappt ngt.. rregna gjorde de också.. Gick hem och tog en vila på 20 min sedan gick jag till gymmet, easy line medans jag ändå var svett när jag kom hem tog jag en långpromenad med Jenny och hundarna och nu sitter jag här , helt slut har nyss ätit frulle... dagen har verkligen gått i ett... Imorgon ska jag jobba och träffa Min Sanne :) så den dagen kommer också vara bra :)
Nu ska ja sova
natti
// JOHANNA

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ska bli jätte skoj att träffa dig =)

Det var ett tag sen nu och jag saknar ihjäl mig :)

Ses snart.

2010-03-23 @ 11:14:14
URL: http://snusenbusen.blogg.se/
Postat av: Sarah

Det var verkligen jättemysigt! :)

Vi måste ses snart igen gumman!

<3

2010-03-23 @ 12:06:58
URL: http://sarahloove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0