Min lilla värld

Hej på er.. Just nu kanske min blogg är tråkig att läsa, de känns som att jag skriver om samma sak varje dag men det är inte så mkt som händer i min väld just nu...
*************************************************************************************************
Igår orkade jag ganska mkt faktiskt, vet inte om det var rikard när han kom hem som gav mig energi.. ? Stekte pannkakor till oss, fick i mig två dela dom i mini mini bitar och svalde dom hela.. Kände dock inte mkt till smak då men det mätta min hunger lite alla fall.. Blåbärsoppa går fint ! i går kom även lilla Wilma till oss, vi ska ha henne på prov över helgen.. :) hon var mindre än va jag trodde,, men så sööt ! Vera blev ju sur med en ggn och tryckte ner henne... Men sedan dess har det inte varit ngt direkt problem,, Vi var ute och gick på Bulid så vi kunde släppa dom så de kunde gå fritt Wilma gick ändå väldigt när men gick hon i från en bit var hon lika snabb med att komma tillbaka när man ropa, så himla duktig ! :)
Jag tror det här kommer gå bra !
*************************************************************************************************
Skulle till affären och köpa blåbärsoppa tog med mig rikard och vovvarna men fick vände efter en stund för jag mådde så dåligt,, skölja munnen på tom mage är inget bra :(
*************************************************************************************************7
Hoppet är det ända som inte överger än
Ha en underbar dag / Johanna

Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

sv: Tack :D den hr jag hemma i mammas hus :)

2010-03-12 @ 10:36:51
URL: http://emmmaandersson.blogg.se/
Postat av: Emma Andersson

Gå in på http://Zharahs.se och rösta ifall du tycker jag verkar vettig som veckans blogg :) Tack på förhand :)

2010-03-12 @ 10:44:39
URL: http://emmmaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

* http://zarahs.se ;P

2010-03-12 @ 10:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0