Piggare!

Inatt sov jag faktiskt riktigt bra och det var välbehövt....
*************************************************************************************************
Fick i mig en mosad banan i morse,, bestämde mig för att ringa och boka tid hos tandläkarn i fall de var ngn fel med mina tänder, tandköttet visste ja ju redan, men tänkte att dom av ngn borde veta hur man ska göra.. Boka tid och fick tid halv 2. det var mkt trevliga.. han kolla i munnen och i halsen och sa direkt var det kunde vara.. När jag var hos vårdcentralen igår kolla de knappt i munnen... jag fick en sjölj av tandläkarn som jag ska skölja med, han kunde inte göra så mkt mer än att säga att de går över efter typ 1 vecka..
*************************************************************************************************
På väg hem från stan tog jag vägen om Willys och köpte en piggelin och vatten, gick hem sakta i solen och njöt av de fina vädret..! Vill blir frisk nu!!
/// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0