Saknar

Det känns rätt meningslöst att skriva blogg är de ngn som läser den???
Idag har jag jobbat , jobba till 13 gott att få jobba längre än till 10 :) Efter jobbet gick jag hem, dagen blev inte riktigt som jag tänkt men men ..
var ute med hundarna och gick har inte direkt gjort ngt större..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------En "vanlig" torsdag hade jag legat och myst med världens bästa pojkvän vi den här tiden, vi hade dragit våra dåligt skämt och skrattat och skojjat.. Men vad gör jag ?? ligger ENSAM i soffan UTAN min älskade Rikard. Han är nämligen kvar i Norge och jobbar och sliter... Om 7 dagar är han hemma igen och då blir det bara mys mys mys mys :) Men det är sjukt att man kan sakna någon så mkt att ngn kan betyda så mkt och göra sån stor skillnad..
Rikard jag älskar dig och på måndag är det 1 års sedan vi träffades första gången, ett år av kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Johanna, jag läser din blogg ju! Fortsätt skriva! Kramar

2010-03-21 @ 18:42:22
URL: http://sarahloove.blogg.se/
Postat av: tesa the one and only

nej ingen vill läsa din blogg. du skriver ju inte om mig ;)

2010-04-04 @ 18:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0