tisdag

Helgen flöt på som bara den jobbade söndagen också med Helen så himla go människa ! :) Madde kom och hälsa på med lilla Lova också så jag stanna en timme extra., fy fasen vilken söt liten bebis.. , vill också !
När vi kom hem var de bara att byta om och vidare på kalas till Maja som blev 10år .. Hon fick mycket som hon hade önskat sig och mycket "maja" saker som pyssel och kläder.. det var nog en lyckad 10 år dag :)
Tog det lungt på kvällen och såg på ballar av stål, tycker vekligen det är skit kul :) Sedan gick vi och la oss båda var väldigt trötta..
Rikard åkte till jobbet mitt i natten vakna av ett sms vid nio från honom att han hade glömt sina nycklar hemma så han inte kom in i sitt "rum" så han kunde inte få på sig arbetskläder. Så han åkte hem.. Vi tog en fika med carro och calle på yerba, sedan en tur till blomsterlandet där vi inhandla lite blommor för att våran katt inte riktigt kan hålla tassarna i styr och har för mkt energi för att bara vara inne. hoppas det finns ngn som vill ha honom och som bor så att han kan vara ute..
Vi var ute och gick mycket igår eftersom det blev så fint väder på kvällen .. rikard laga både middag och kvällsmat medan jag tvätta och städa. team work :)
Imorse åkte han än en gång till jobbet men kommer hem i morgon kväll :)
Har varit ute med hundarna i dag och gått i de underbara vädret, sedan har jag itne gjort så mkt tvättat klart och vilat har varit sjukt trött, konstigt!
funderar på att gå ut och sätta mig i solen och ta de lungt :D
Ha de fint
Johanna

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vi får ses nästa vecka och ta en promenad tycker jag! Bor ju i Ua då också. :)

2010-03-31 @ 09:00:45
URL: http://sarahloove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0