tisdag

Idag hade jag bestämt mig för sov morgon men vakna av att det var helt ljust i rummet, hade inte dragit ner persienerna så innan 9 var jag uppe :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
jag gjorde lite rostad puldpudding till hundarna medan jag vänta på att Jenny skulle vakna som ja sedan tog med på promenaden.. Jenny hade bakat muffis som vi hade med .. mmm ! Vi satt på emaus i solen och fika, det var mysigt.
Sedan gick vi in i skogen där hundarna fick leta efter mig när ja gömde mig, men det blev bara en ggn för snön va så hög! det fick leta godis i stället och det var nog minst lika roligt ;)
Vi fortsatte prommenaden mot strandpromenaden och fortsatte på den., de blåste en hel del och var inte alls så varmt längre...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Resten va dagen har varit lugn somna i soffan en stund. sov som en stock ! vakna med huvudvärk.. gjorde ordning pannbiff och potatismos ... MMM !
Ha de toppen.. kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0