Trötter ..

Igår somna jag senare än vad jag hade tänkt mig, var helt slut efter en hel dag med mycket promenader och träning..
Vakna i morse ngn minut innan klockan ringde, de var bara att gå upp..
Äta lite frulle och gå till bussen och åka till jobbet..
Det var lungt som vanligt och jag var hur trött som helst. kunde somna om jag stängde ögonen kändes de som..
gick hem i regnet vänta på att Jenny blixten domeij skulle höra av sig, de gjorde hon men lite senare än va ja tänkt mig. vi tog en tur med hundarna och sedan mötte jag upp SUSANNE i stan..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Vi gick hem till mig och prata lite och sedan tog vi en tur till stan där vi åt lunch på cactuz, jag åt en kyckling sallad.. de var gott satt och prata en stund tills vi sedan gick ner på stan och kika lite. hitta inget titta väl egenligen inte heller efter som jag är ganska fattig just nu :). Gick hem och intog soffläge och satt och prata en stund till, höll dock på att somna. Vi bestämde oss för att ta ut vovvarna för att det kändes som det var behöv av de , lite stissiga så där.. Vilket härligt väder de var ute helt ljuvligt som en sommarkväll fast lite kallare :)
Hundarna fick springa av sig och susanne åkte hem.. Det var mysigt att se henne synd att jag va trött de kändes inte som jag gav så mkt av mig själv men de kommer fller tåg :P
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Har legat i soffan hela kvällen prata en stund med älsko.. längtar så tills han kommer hem. och på torsdag kommer även carro och calle :)
ha de fint /JOhanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0