Underbar helg :)

Hej!
Fredag - var lite deppig av att vara ensam en fredag dag när hände de senast men visste ju att dagen skulle sluta bra för jag var ju inte ensam hela fredagen. Angelica kom och hämta mig och vi drog sedan ut till torp när vi handla lite mat och alkohol :) Sedan åkte vi hem och åt pizza och drack vin, sedan bestämde vi oss för att åka till cheers.. Innan vi anlände på cheers åkte vi och hälsa på Angelicas kompisar, jätte trevliga killar verkligen!!! Eftersom det var "fattig fredag" var det köööö så vi fick snällt stå och vänta! Det var mycket folk inne på Cheers och bra musik, en lyckad kväll och vi somna gott när vi kom hem :)
*************************************************************************************************
Lördag - vi vakna typ 11 ir något jag hade sovit så fruktansvärt gott ...mmm ! vi var ute med hundarna en sväng sedan åt vi frukost ! dagen bestod av vila vila och åter vila, trodde seriöst inte att jag skulle orka festa en kväll till.. Men efter " Män som hatar kvinnor " filmen där ja somna mitt i som jag alltid gör när jag kollar på film. så städa vi lite och klockan började ticka.. Tess kom vi 4 tiden vi hjälptes åt att börja med maten och så.. Sedan tog vi en tur till med hundarna då vi kasta lite fänder med vera medans Wilma underhöll sig själv genom att sprina runt runt runt , vilken energi ! När vi kom hem så kom Jenny B. precis efter, ååååå fy fasen vilken fin mage hon har nu. Kunde inte låta bli att känna efter sparka , men kände nog det vi trodde var rumpan :) Sedan rullade vännerna in och vi åt tacos och hade det mysigt .. Drack , sjöng och dansa ... Underbart med vänner!! Grannen hade fest så han kom upp i bland och prata ... trevlig ! Sedan drog vi till Mortens där var det en väldig köööö mja 30 min fick vi nog stå där och när vi kom in var kl närmare halv 1 men men vi dansa och drack hade det jätte bra men tiden gick ju så himla fort.. Fylle mat på donken innan vi stack hem till emil på efterfest :) Där var vi till klockan närmare 5 .... sedan tog vi en tur med hundarna och sedan  la vi oss. men när vi låg i sängen jag och angelica så hör vi ngn utanför min dörr som drar i handtaget flera gånger... men till slut gick han!!
************************************************************************************************
Söndag - vakna av att isabelle ringer på ... :) dags att gå upp och inta soffan i stället för sägen och det är ungefär där jag legat hela dagen.. Isabelle har legat på ena änden av soffan och angelica andra & ja i mitten.. En riktig slappfisar dag :) Fick ett sms från rikard, han hade tydligen varit ute igår och var lite svag, han tyckte han kunde komma hem i stället för att ligga i norge och sova i hans barack .. Jag sa ju inte nej direkt så nu kommer han nog när som helst och ingen är lyckligare än jag... Mina vänner åkte nyss hem och jag saknar dom redan...
Min helg har varit helt underbar med massa skratt med underbara människor..
// Johanna

Kommentarer
Postat av: Therese

Det var en riktig skoj kväll, nästa gång får jag följa med ut också! :)

2010-03-21 @ 20:38:03
URL: http://tessanklinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0