Vilken natt!

ar jätte trött när jag gick och la mig igår kväll innan 10. Vakna vid 01 tiden och kunde inte sova, smärta! Gick upp och sköljde rent munnen och tryckte i mig en alvedon, drack lite vatten var hur törstig som helst... Sjkölningen ska man ju inte svälja med allt kommer ju inte ut från munnen när man spottar ut de, mådde lite illamående och kände att jag ville spy där ett tag men så blev de inte... Tror blåsorna i munnen håller på att ge med sig de blöder när jag spottar :)
************************************************************************************************
Låg i soffan och kika på webb tv, vad hade jag gjort utan webb tv ;)? Hur klara man sig förr utan de ?? :D Har aldrig sett paradis hotell innan med så hade det börja sända de på tv4 s webb tv så jag kolla två avsnitt, personligen så tycker jag inte folket som är med där är spec smarta, det är väl ett vissa typ av människor som söker sig till sånna program... Men det är ju kul att se på :)
*************************************************************************************************
Somna efter paradis hotell vaka halv 10, kände mig hur trött som helst somna om och vakna 12,! Tryckte i mig två glas blåbärsoppa..
*************************************************************************************************
I eftermiddag kommer Älskling hem och det ska bli underbart, vi ska även få annat fin främmat ;)
Ha de gott :)
Kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0