En händelserik dag

Ja dagen börja sisådär vid 8 tiden då klockan ringde, trodde inte det var sant, REDAN ?
Snooza en kvart sedan fick jag ta mig i kragen att gå upp, uch va trött jag (vi) var. Fick i mig lite att äta & sedan bar det av till Undavallen, hade laddat med regnjacka och stövlarna var på.. Men efter bara någon timme så börja de klarna upp , typiskt! Maja var väldigt duktig hon var bra i när kamperna och gjorde ett mål. Det vann 3 och oavgjord 1!
I pausen var vi på torp och köpte present till jenny och hämta min telefon, det hade bytt hur mycker som helst på den och nu fungerar den hur bra som helst.

Egentligen skulle vi åkt till R mormor och morfar men det var hemma hos hans moster i Backamo så vi åkte dit i ställer och det tog med sig Wilma , hon ska få bo där ett tag. Ush det känns tungt men på sätt och vis bra.. hon kommer ju ha de bra där det är ja övertygad om !! men tomt är de , jätte tomt!!

Nu sitter jag här i soffan ny tvättad ;) ikväll skall jag till Jenny som fyller på tisdag , hon ska ha kalas ....
Grilla ska vi göra, trevligt!!

Lägger upp lite bilder på dagen som varit :)
Ha de så bra kram kram / Johanna



Pappa <3


Rikard <3


fotboll..


Wilma titta också på fotboll :)



Vera följde bollen hela tiden!



mina stövlar i solen :)


En trött Maja !


Lek med däcket, ett tag så hängde hon i trädet :)


Bus med matte :)



Kommentarer
Postat av: maja

älskar deej <3! du är bäst ! <3

2010-06-10 @ 15:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0