Fredag ;)

Hej på er,,
Regnet står som spön i backen och jag & maja är inkomna precis. Vi har varit & uträttat några ärenden på stan :)

Dagen har varit bra, i morse var de jätte fint väder och de passa ju bra eftersom vi skulle ha grillat , men ikke. vi fick ändrat våra planer. Träffa Sarah den rara i dag , vi var ute och gick sedan hjälpte hon mig att tvätta Bilen ute på torp. TACK!
Sedan gick jag hem till mamma och kidsen där jag fick goa köttbullar ;)
Snart ska vi göra oss ordning och bege oss till Kvarters å äta sedan ska vi bowla :)

Upp tidigt i ottan och köra Maja som ska spela fotboll., givetvis ska vi hejja ;)

ha en trevlig kväll. kramar

Lägger upp lite bilder som får oss att drömma om bättre väder :)



Vera och Carisma i badet en varm dag :)


Jag och världens bästa Susanne :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0