Måndag

helgen som var gick väldigt snabbt..
Fredag : Tesa och Zelda kom på besök på dagen vi kika på film och myste :) På kvällen kom Jenny och Martin och Orre :P Vi gick till Mortens och åt lite mat. Lite senare på kvällen åkte vi upp till Bulid och spåra och träna med hundarna, vi gjorde även en patrullstig till både vera och zelda , båda klara det väldigt bra :) Vi kom nog inte i från Bulid för ens vid 11 tiden på kvällen, skönt att det är ljust ute så länge :)
*************************************************************************************************
På lördagen gick vi upp tidigt, vi åkte till Backamo där det var IPO tävlig, det var väldigt roligt att se alla duktiga hundar...:) Vera, Wilma och Aston fick stå i hundgården hos Rikards moster. Eftersom det var så fint vänder ute åkte vi och bada hundarna , jag och rikard tog också ett dopp i de blå :) Det var kallt men svalkande :)
När vi kom hem la jag mig och vila en stund och sedan var det dags att åka till jobbet, det var en lung och skön dag och tiden som nästan alltid gick fort :)
Sluta 21.30 och gick nästan och la mig direkt jag kom hem :)
************************************************************************************************
Söndag: Rikard väcker mig med massa kramar och pussar, idag var det han som var först uppe. han skulle på kurs med Vera, och jag skulle jobba..
Dagen på jobbet var bra och mysig!
När vi kom hem gjorde vi taco kyckling. Sedan åkte vi till Rikards moster och hälsa på alltid lika roligt :)
Vi kom hem vid 23 tiden och gick och la oss och somna, jag sov jätte gott och rikard:)
Idag vet jag inte va ja ska göra , känner för att inte göra någonting, bara ta de lungt! Ska iväg till gymet i kväll.
Ha en bra dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0