Spårning :)

Kvällen har bestått av spårning på Backamo med vovvarna.. det var några stycken som var med.. Vädret var fint så vad kunde gå fel? Jo kanske att Wilma inte alls fattar vad hon skall göra och när hon hittar det första föremålet & jag ska leka med henne och släpper henne så springer hon bara i väg runt ,runt.. Wilma fatta inte alls vad hon skulle göra., Men hon är ju bra på så mycket annat + att det var första ggn hon spåra .... (med mig alla fall )

Vera därimot hitta 2 av 4 saker... Hon var inte riktigt koncentrerad men hon är ju inte så van med två barn som springer runt och andra som pratar.. Men det är mycket bra träning men matte var inte så nöjd ;)

Många rottiar var med idag och även Carisma var med och spåra för första gången , en helt ny sele hade hon fått jag jag tycker Susanne skall vara nöjd för hon fatta snabbt vad man skulle göra och klara spåret väldigt bra :)

Efter vi varit på backmo åkte vi hem till mamma och dumpa av kidsen som för länge sedan egentligen skulle sova... Vi fick lite paj och kräm (rabarber) mmmm :)

Nu är vi hemma och rikard ligger redan i sängen och ropar " KOMMER DU SNART" undra va han vill ;)

Hoppas ni haft en bra dag // Johanna 


Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag tyckte att alla var duktigt på sitt lilla sätt.. Det öär vel klart att det är svårt när hundarna blir störda av annat, men det var det ju andra som inte fattade. Blir nog bättre nästa gång när vi kan göra det själva =)

2010-05-27 @ 10:49:23
URL: http://snusenbusen.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej Johanna vilken fin blogg du har =) Lite träning bara så fattar Wilma snart vad det handlar om =)

Bilden längst ner i detta inlägget är tagen i Vassbo va? Vi bodde längst ner i det vita huset innan =)

Ses på söndag. Kramar Anna

2010-05-27 @ 11:11:01
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0