Tisdag

Sovmorgon i dag i gen :)
Trodde jag sov till 12 ir något men när jag kolla på klockan var den tio i tio :)
La mig i soffan och morna mig lite innan jag begav mig ut i regnet på en långpromenad.. fördelen med regn är att det inte är så många som är ute och gå så man är ganska ensam :) Mötte ett gammalt par men en vit liten hund på strandpromenaden , det var ganska smalt och jag såg hur tanten fick panik när hon såg mina mördarhundar.. inte nog med att stor wilma morra åt den lilla...
Idag klockan 15 väntar jobb,det ska bli roligt.. :) Är mycket nöjd med mig själv att jag gjorde orning maten till i dag i går så man slipper stå och göra det i dag :)
Hoppas ni får en toppen dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0