Underbar kväll men underbara :)

mycket god mat och trevligt sällskap kan de bli bättre :) ? Vann dock inte på bowlingen som jag hade tänkt , men rikard gjorde det och doffe som typ låg sist hela första serien tog igen det med stormsteg i andra, kul grabbar... OM ni bara visste vad jag sarah och maja hade kommit överens om innan ;)

"vi låter grabbarna vinna så slipper vi alla sura miner ikväll" :)

Maja har gått och lagt sig för imorgon är det match och vi ska upp tidigt, Rikard är ute med dogsen så att de kan få kissa natten och när han kommer tillbaka ska vi också krypa till kojs.

Imorgon skall vi även lämna bort Wilma, hon ska få bo hos Rikards mormor och morfar tills vi har hittat något annat, vi vill ju inte förlora henne.. världens bästa wilma :)

Känner mig väldigt glad i hela kroppen, kan inte annat än att le när jag är med Sarah., är så glad att jag har så fin vän..!

Ha en bra kväll // Johanna



Kommentarer
Postat av: Sarah

Gumman, du är bäst! Underbara vän! <3

2010-05-29 @ 17:28:28
URL: http://sarahloove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0