Dag 1 Presentera sig själv.

Ida sara Johanna heter Jag. Jag är född den 25 Januari 1989 hemma i sängen faktiskt i Munkedal där vi bodde då.
Jag bor just nu i Uddevalla tillsammans med Min andra halva Rikard och min bästa vän Vera.

Utåt sätt är jag en glad och positiv tjej som gillar livet och dess utmaningar. Men också som en lugn tjej och jag kan även vara ganska blyg. Jag är en funderare kan man säga , jag funderar ofta och mycket på viktiga och mindre viktiga saker, till en viss del är det väl bra.

Jag jobbar som timmare på olika ställen mest är jag på ett gruppboende , men har också varit lite på dagis., Det är roligt med variation. :)

På fritiden umgås jag mycket med vänner , min kära sambo , familj , tränar och Vera så klart , herre gud de låter som jag har hur mycket tid som helst ju :)

de var väl allt :) kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0