Dag tre - Mina föräldrar

Min mamma heter Ulrica & min pappa heter Jan. Mina föräldrar skilde sig när jag var två år så jag har ju aldrig växt upp tillsammans så. Jag var hos min pappa varannan helg + att han kom hem till oss på veckorna och läste för oss och så. En sak som är väldigt skönt är att det alltid varit vänner.

Mina föräldrar är världens BÄSTA såklart!
Min pappa är fritidspedagog och min mamma jobbar som personlig assistent.
Båda bor i Uddevalla.
Det skiljer 14 år mellan mina föräldrar , så min mamma var inte ens fyllda 20 år när hon fick mig.
Mina föräldrar har gett mig väldigt mycket kärlek och har alltid ställt upp så gott de kunnat.
humor är något som finns hos båda.

Den jag är mest lik tror jag är mamma., andra säger de alla fall men det ser man ju aldrig själv :)

Här kommer bilder på de underbara !




HELA SKARAN I SKARA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0