Göksäter..

Tjingeling.
Idag har de varit full fart.. :)

Först jobba jag men bara fram till 11, Sedan kom Rikard, maja & jacob å hämta mig, vi åkte upp till bilhörnan där vi bytte in våran bil :)


Det är inte våran bil på bilden men det är så den ser ut och den har den färgen också!

Efter vi hämtat bilen åkte vi till Rikards moster & hämta buren som vi köpte för ett tag sen men aldrig haft plats till.. Sandra var hemma och jag såg hennes bebismage ;)
Sedan susa vi i väg mot orust , göksäter :)

Vi starta med en liten fika för att mätta allas små å stora magar :) Sedan gick vi in till affären , inte alls spec mkt folk vilket var skönt ! Fick köpt en hel del saker , lite julklappar och sånt.. Hade fått för mig att jag ville ha en ny ryamatta en röd och de hitta jag också :) Maja och Jacob var med och det köpte julklappar också :) Rikard köpte spännband och fick lite smått panik och ville ut där ifrån efter en stund men då var alla ganska nöjda.

Nu ligger jag här i soffan & tar de lilla lugna , Rikard är och hyr film det går ju INGENTING bra på tv i dag..
Ser fram emot en lugn och go helg .. Behöver vila upp mig lite!

Ha en trevlig fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0