Lördag

Hej på er!

Imorse hade vi sovmorgon , vakna inte för än grannens klocka (han som bor nedanför) härligt va?

Det blev en sen frukost som bestod av våffla., och sedan gav vi oss ut på promenad där vi även mötte Pappa <3 Fick lyssna på hans låt som han spelat in på skiva,  den var jätte bra !

När vi kört hem pappa åkte vi ut till två fröknar för jag skulle visa Rikard en hylla som jag hittat i somaras som jag ville ha, men såklart var den inte kvar, typiskt! Vi åkte vidare å kika på Rotansvaruhus där jag hitta en stickad lite längre tröja .. !

Lite hungriga begav vi oss till torp och tog en lunch på Briggen , vi hade hoppats på att subway hade öppnat men så var inte fallet så vi fick nöja oss med Briggen. :)
Boka även tid för synkoll, kanske blir de glasögon för min del , vem vet ? :)

Innan vi mötte upp finaste Jenny och Martin + Wille mötte vi Sarah å doffe på trop , å va glad jag blev känns som det var jätte länge sedan vi sågs, och jag har verkligen saknat henne!

Vi gick å kika på torp en stund , jag köpte mig två leggins (eftersom mina leggins alltid går sönder) å två linnen ett vitt och ett rött.
Killarna passa på att handla lite eftersom det skulle laga mat till oss i dag :)

Väl hemma tog jag å Jenny en promenad med hundarna och wille i vagnen ..
Maten var god och resten av kvällen spela vi spel och kolla på film .. mkt skratt och prat.. en väldigt trevlig kväll som alltid.. :)

Oj va långt de blev ..
/Johanna

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vi måsta ses någon dag Johnna !

Hoppas du får en lika trevlig söndag

2010-11-14 @ 09:18:10
URL: http://snusenbusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0