Måndag.

Hej på er !

Idag gick jag upp i ottan, men Min Älskling gick upp ännu tidigare halv 4 försår inte hur han orkar , min kämpe!
Tog mig alla fall bort till Admore där jag ska bli introduserad så jag kan jobba där också ifall de behövs :) Dagen flöt på bra , det är lite jobbigt att komma ny för man vet ju inte alls vad man ska göra men man är ju där för att lära sig :)
Efter lunch åkte vi till "sinnenas rike" och spendera en timme i de blå rummet med vatten säng... Det var inte dumt !

Tog en promenad hem från jobbet och hämta Vera och fortastte gå en sväng till, hem och åt lite mellanmål och sedan iväg till gymmet med brudarna., vet inte hur bra de är att träna å vara förkyld men . När jag kom hem tog jag mig en dusch och lite kvällsmat .. Nu ligger ja i soffan med en tröja som luktar rikard ;)

Imorgon ska jag ha sooovmorgon och promenera med Sarah innan jobbet :)

HA en trevlig kväll allehopa!
Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0