Mys söndag.

Tjabba
Vakna även denne morgon med grannens klocka..yeh :)
Rikard gick upp tidigare än mig idag och när jag ropa på honom sa han
"-ligg kvar jag har en överraskning till dig" så jag fick snällt ligga kvar i sängen.

Efter en stund kom han in med frukost på sängen .. det var en bra start på dagen.
Efter frukost gav vi oss ut på en promenad i skogen med Vera ., vi åkte till en plats där jag aldrig gått tidigare !

När vi kom hem åt vi lite lunch och kolla på två avsnitt lyxfällan , det inte va de är med mig men jag lever mig in så å börjar alltid gråta. Fast glädjetrårar när det går bra för dom! :)

Nu ska jag ta en dusch och sedan göra mig i ordning för jobb ska jobba kväll å natt i dag... Ska bli skoj., kommer dock sakna den bästa pojkvän man kan ha , min Rikard :)

Ha en trevlig söndag gott folk :)

Johanna

Kommentarer
Postat av: Louise

Vilken söt och snäll pojkvän du har =)

2010-11-15 @ 21:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0