Onsdag

hej på er..

Inatt sov jag gott men vakna typ 4-5 gånger och var kissenödig , fan va jobbigt sånt är & det är ju bara mitt fel som dricker vatten innan jag ska sova.
vakna 10 min innan kl ringde och tog mig upp trött som FAAN !
men kom ni jobbet och jobba alla fall..

När jag kom hem tog jag en promenad med mina favoriter Alice och Vera!
Sedan gick jag till stan och träffa min underbaring Sarah , vi tog en fika/lunch och prata tror nog jag hade kunnat sitta där i två -tre timmar till.. ja underbarare människa får man leta efter.

Tog mig till bastionsgatan där jag skulle göra deligations prov men nej  det var inget där , hepp så det var bara för mig att traska hem. hämta hundarna hos jenny och tog en tur. nu ligger jag här och funderar på att vila ..
ska träna om en stund..

Ha en trevlig kväll..
Puss

Kommentarer
Postat av: Sarah

Duuu är underbar vännen! <3

2010-11-24 @ 15:48:19
URL: http://sarahloove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0