Pratar med sig själv

Hej på er !

Är det bara jag som ofta sitter å pratar med mig själv ? Det sägs att man får bäst svar då ;) Nej men jag kan komma på mig ibland när jag sitter och kollar på tv att jag säger "herregud hur ser hon ut då" typ. Tur att man är ensam i bland.

Idag har jag jobbat en stund.. men ush vad trött jag var när jag skulle gå upp.. hade mer än gärna sovit några timmar till.
När jag kom hem från jobbet tog jag å vera oss en långpromenad i de fina iskalla vädret :) det var mkt människor ute & gick och man möttes av leenden , tänk var vädret påverkar oss :)
passa på att handla innan jag gick hem, lite inför lunchen som var jätte god.
det blev kycklingfile med soltorkade tomater , keso och avokadosallad :)

har även tvätt tid idag och jag hade verkligen tänkt tvätta allt . sängkläder och filtar men så fungerar inte torktumlar helvetet , det är inte första gången som det går sönder förstår inte varför de inte lagar den riktigt ???

Dagen i övrigt blir lungn. pappa kommer förhoppninsvis hit en stund i kväll :)

Ha de guld ..
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0