Söndag & Måndag .

Hej på er allihopa.

Igår gjorde vi inte alls mycket , ännu en morgon var Rikard uppe före mig och väckte mig vid 10 tiden , då låg vi å gosa och morna oss i sängen.
Vi gick upp & ut , nu skulle de bytas däck , tillslut gick allt bra och när rikard väl fick in teknikgen och min lillebror Jacob kom å hjälpte till gick de bra ;)

Undertiden lekte jag och Vera med hennes fänder , vi gömde en och hängde upp den i trädet m.m. mkt hjärngympa :) Maja kom också förbi och kolla läget , de följde med oss in en stund och jag börja med maten ., Kallops <3

När Maja och Jacob gick hem för att äta passa jag på att vila en stund,.. dagen gick fort och vipps var de dax för mig att åka till jobbet fast idag var ja mer sugen på att ligga kvar i soffan..

Kvällen på jobbet gick fort , som vanligt :) Sov skit dåligt i natt kändes som jag bara vred och vände på mig hela tiden..
Slutade 9 imorse tog bussen hem och sedan la ja mig å vila en stund , helt slut va jag .. Tvinga mig ut & tog en promenix med Vera i snö plåsten ush ..
kom inte för en stund sedan och har ätit lite lunch..
Nu blir de lungt till jag ska till jobbet , igen !

Ha de gått kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0