Stressdag

Gokväll gokväll :)

igår kväll hade jag planerat denna dagen , somna efter ett i natt pga att  jag var så dum å sov på dagen men det skulle jag ställa till rätta idag genom att gå upp 9 å ta en långis med Vera

men i stället ringde mobilen halv 9 och då var det en dam som fråga om jag kunde jobba på dagis., samma dag & utan att tänka tacka jag ja .. på jobbet var de okej, tycker det är svårt å komma in i rutiner å så första gången, hoppas man får komma dit igen så man jag komma in i de lite :)

När jag sluta stressa jag som ett djur för att hinna till träningen , hem ut med vera , något snabbt å äta och sedan till gymmet. :)
Vi ska få en genomgång nere på gymmet och fick väga oss på en cool våg där man fick se hur mkt kroppsdelarna vägde.

efter träningen gick jag hem å åt en macka och sedan en tur men vera , en dusch och nu sitter jag här å kikar på¨tv. kvällen blir lugn och jag ska sova tidigt i dag , imorgon ska jag jobba på ett annat dagis :)

kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0