Tankar ..

godkväll.

idag känner jag mig nöjd med livet. Jag har mycket jobb , fina arbetskamrater , underbar familj , vänner som bryr sig om mig och ställer upp, världens finaste Vera och En fantastisk pojkvän.

Visst kan man önska att man har obegränsat med pengar , hus , bättre utbildning och fast jobb. Man kan göra listan lång på saker som man vill ha och ju mer man önskar tror jag att man bara vill ha mer.

Jag och Rikard prata om det i helgen, han berätta om någon arbetskamrat som hade varit med om två olyckor i sitt liv men klarat sig bra.. därför levde han gått och uppskatta livet.

ska de verkligen behöva vara så att någon ska bli svårt sjuk eller att man ska vara med om en olycka för att verkligen leva livet på fullaste allvar , för att uppskatta det människor man har  runt om dig och att leva fullt ut ?
Nog om de.

Var och träna nu ikväll, hårt pass och det kändes att man missat mkt på två veckor då man varit sjuk. Men skoj och skönt som bara den att komma igång igen. Efter passet tog jag en promenad med Jenny och lilla Alice det är alltid lika mysigt att prata av sig lite ..

Såg ett program på ettan förut "ung och bortskämd" skönt att man har fått lära sig att ta ansvar :) 18 år och aldrig bäddad en säng., föräldrarna gör ju bara sina barn en björntjänst.

Ska lägga mig tidigt , imorgon blir de jobb-
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0