Tomt.

hej på er !

vakna på jobbet i morse sov ju natten där i idag ., gick hem å möttes av en glad Vera :)
men i övrigt var de tomt , det där tråkiga tomma , ensamma & saknaden efter ngn..
La mig i soffan å sov en bra stund, kändes att de behövdes..

När jag vakna gick jag ut med Vera å mötte Jenny. Tog en tur till ICA där jag handla mat tills lunch , lax och avokado sallad med fetaost blir de idag. Laxen står i ugnen.. Såg även att älsko hade lämnat mat från när han åt i igår kväll ,mmm thaimat :)

Denna dagan blir lungn , ska iväg å träna i eftermiddag det ska bli himla skönt , äntligen :)

Ha en trevlig måndag , låt de bli torsdag snaaaaart ! :)

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0