Äntligen.

Efter 1 vecka och 5 dagar bloggar jag igen., har liksom glömt bort det & varit så inne i alla andras bloggar.
Helgen har varit bra , natten mellan fredag och lördag jobba jag , det fick över förväntan och jag är nöjd att jag klara de :)

På lördagen var jag hos Jenny sov jag mest hela tiden, blev bjuden på god hemma lagat kina mat av Jenny , sedan stanna jag där och drack vin, det blev utgång för hela slanten , trädgårn hade bartömning . Kvällen sluta inte som tänkt, med huvudsaken är att personen i fråga mår bra :)

Söndagen blev lungn , massa gos & närhet, UNDERBAR söndag.

Idag tog jag mig sovmorgon , tror jag behövde de och jag känner mig väldigt utvilad :)
det ringde från jobbet i dag ,så i dag blir de jobb :) det ser jag fram emot :)

Nu sitter jag här i soffan efter en promenad med Jenny och hundarna , snart ska ja göra lunch , och kanske städa här hemma :) ?

Ha de toppen !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0