Barn underbara Barn

Hej hopp..

har fått turen att jobba mkt denna vecka , därför jag inte bloggat så mkt..
Jenny Domeij har varit så himla snäll att passa Vera . TACK!

Har varit på Turingen och även på dagis , barn är ju så underbart fina..
Det var en pojke som jag lekte drake när vi var ute men när vi skulle gå in så sa han "fröken vet du va?"
"-Nej"  "-Jag älskar dig"  ... så himla söt !
Var där och jobba i dag också och då fick jag se en liten flicka som tog sina första steg !

Ihelgen blir de lungt , har hostat och varit förkyld nu i 2.5 vecka så med lite vila kanske de kan ge sig.. ? :)
Ska på dop till lilla Wille på söndag och det ser ja fram emot , tur för oss att presenterna hann komma på posten som vi beställt ;)

Ha en trevlig helg :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0