Bra dag!

gokväll. sov as dåligt i natt men drömde massa fräcka drömmar :)
gick upp vid 9 å tog på mig packa badkläder och så.
Vid 10 tiden kom susanne och vi tog en promenad med vovvarna så det fick röra sig och springa av sig lite :)

Efter vi lämnat hundarna gick vi direkt till simhallen och simma inte så jätte mkt folk men högljuda barn som skrek å höll på, kanske man själv var såån när man var liten. Solning och bastning hanns också med.
Ren och fin begav vi oss till Thai när vi åt go buffe och vi var väldigt hungriga vid de laget :)

Innan vi begav oss hem till mig tog vi en snabb sväng på stan , ja köpte mig ett silverschamopp och lite smink :)
Satt och vila en stund efter SUsanne åkt hem , sedan var de att ta på sig träningskläderna ,, ta en promenad med Vera och sedan kila till gymmet där vi körde step up  , det var inte min grej hoppa runt där och såg nog väldigt rolig ut,..

Ätit kvällsmat och tagit de lungt resten av kvällen, Imorgon kommer älskling , JAG LÄÄÄNGTAR

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0