Godmorgon

Gud va trött jag var i morse , sov jätte gott i natt , dock var ja uppe & kissa 4 gånger.

Gick upp strax efter 8 och mötte Sarah halv 9 vi tog en promenad i det fina vädret och prata som aldrig förr, när vi sagt hejdå kände jag att det fanns massa mer ja ville säga och prata om :) 
Men de kommer fler tåg :D

Nu sitter jag i soffan och har just proppat i mig massa frukt & druckit c-vitamin
Ja ska banne mig inte vara sjuk,
Ska möta upp Sanna och vi ska gå till gymmet och träna lite :)

Idag står även städ på schemat , skönt när det är gjort :)

ha en bra dag
Puss



Kommentarer
Postat av: Sarah

Min fina, fina vän! <3

2010-10-05 @ 10:12:27
URL: http://sarahloove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0