helgen

Hej på er!

har haft fullt upp hela helgen så har inte hunnit blogga :)

Freedag : Jobba på förmiddagen. , sedan åkte vi ut till torp och köpte mig en ny mobil (min andra gick inte att laga för den var vattenskadad ) Vera fick sig en ny bädd också ..
Vi åkte hem , ja vila en stund och sedan åt vi thai mat och städa lite innan Rikard skulle åka på övningen..
Angelica kom strax efter å vi bestämde oss för att ut å slira på kvällen , å jäädrar va skoj de var. Stefan var också med. Senare på kvällen kom mamma också .. :) Haaks var de som spela och det var jädrit bra ;)

Lördag : Slapp förmiddag men fulle mat . pizza och cola. Vila oss i genom hela dagen. Sedan kom Jenny , martin , Wille, Sandra och Stefan och hälsa på jätte trevligt var de :) När kvällen börja lida mot sitt slut åkte alla hem och då kom Simon å hälsa på.. Vi satt å snacka och allt möjligt, fina lillebror.
Senare på kvällen gick vi hem till mamma en sväng och fick med oss Lucas hem till mig så dom sov över :)

Söndag : Sovmorgon igen , gick till affären och köpte goood frulle & vi åt och hade de mysigt .
Efter frullen mötte jag mamma och kidsen vi tog en tur till bjursjön med hundarna och sedan umgick ja med dom resten av dagen.. Åt god lax till middag och vid 7 begav ja mig hem , för då var de inte långt kvar till Älsko kom hem
vi kolla på tv & bara mös :)

Måndag : Vakna i morse med huvudvärk och snorig näsa ... ska vila i dag så jag orkar träna i eftermiddag _=

Ha en  trevlig dag :D kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0