Skön dag !!

Godkväll, just nu sitter jag i soffan och är sådär gott avslappnad och nöjd över dagen!

Vi var uppe i tid och åt frulle , jag diska & packa medans Rikard var ute en låångis med Vera. Innan vi begav oss till Trollhättan tog vi vägen om Cactuz och köpte med oss sallad. Väl där så hade de gjort om lite på romerska badet , jätte fint men 30 kr mer i entre , men det de var de värt. det var inte spec mkt folk och vi bubbla , basta och relaxa , underbart!
Innan vi åkte hem tog vi en sväng in på snäjk i vänersborg , rikard köpte lite fiske saker och en reflex väst till Vera :)

Nu ikväll har vi kollat på film och ätit revben och massa god frukt, tagit en långpromenad och bara haft det bra :)
Nu ska jag snart krypa ner till min R som redan gått och lagts sig .

Imorgon väntas långpromenad, tvätt, porterstek , hundträning och mkt mer :)

Sov så gott
/ JOhanna


Kommentarer
Postat av: malin [fotoblogg]

vilken härlig blogg du har :) ska vi följa varann med bloglovin? :)

2010-10-08 @ 22:15:50
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0