Tisdag

Heeej på er !

Shit vart har denna dagen tagit vägen egentligen , denna månaden har gått i raketfart . det är redan den 19 november!
Vakna 7 imorse och kunde inte somna om , gick upp 8 å morna mig lite till i soffan och åt frulle å sånt där :) När jag blev trött vid 9 och skulle vila en stund ringde jenny och fråga om jag ville med till Torp & de ville ja ju såklart :) Vi gick där å kika åt luch å sånt där , mysigt värre.

Vi åkte hem till mig en stund efter Torp så ville fick mat å sånt där ;) När jenny och wille åkt hem vila ja en stund, de var inte dumt :)
Vakna och tog en långis med Vera medans det var ljust ute ... tog en dusch & gjorde kvällsmat å nu sitter jag här å kollar i from med Anna Anka :)

Ha en trevlig kväll
lite bilder!








Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är den 19 oktober nu inte november.

2010-10-19 @ 20:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0