Trött, glad och hungrig !

Tjo !

Jobba i morse och tiden gick snabbt! Men när jag gick till bussen gick jag å smsa kolla upp snett framför mig då ser jag en äldre man som bara går och glor på andra sidan vägen , ökar tempot en aning och vänder mig om då har han bytat sida och glor fortfarande, ååå herre gud va jag springer , tror säkert inte han ville mig ngt illa, men varför glodde han så läskigt på mig ??

När jag kom hem från jobbet stod en glad Vera och viftade på svansen , vi tog oss en kortis eftersom jag fortfarande har lite ont i foten, men vi hade med oss bilen så även om inte jag kunde röra mig så mkt kunde ju Vera de ;)Oj vad vi kasta , vi passa på att träna lite också och de gick faktiskt bra :)

Nu har ja precis vaknat från vilan :)
Nu ska´jag nog städa eller så ...

Pannkakor, sylt och grädde blir de till mat i dag.

Ha en trevlig dag
/Johanna



Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammed☆ Al-debis

Följa varandra via bloglovin?

2010-10-07 @ 14:08:15
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0