Underbara helg.

Heej :)

Nu tänkte jag att jag skulle skriva ner vad jag har pysslat med i helgen för den som är intresserad :)

Fredag: Jag å R åkte upp till Bilhörnan där vi prata med ngn om att byta våran bil, vi fick vänta och vänta och det kändes bara som de ingnonera oss ... men tillslut fick vi hjälp å vi fick även provköra en bil. När vi kom där i från var vi hungriga och festa loss med lite Thai :) Som grädden på moset spelar vi lite enarmade bandit och sattsa 65 kr å gick där ifrån med 500 :)
När vi kom hem vila jag en stund och sedan gjorde jag mig i ordning för en Innebandykväll som började hemma hos Anki med lite vin å snacks. Killarna spela bra och vann , det var skoj :)
På kvällen blev de utgång på Harrys ..

Lördag: Klockan ringde 9 och vi gick upp å gjorde oss i ordning, åt kallops till frulle ;) Mötte upp Dennis & Sandra i Håby sedan vidare mot Nordby shoppingcenter. Där var vi hela dagen och gick runt och kika. det fan affärer som det varken har på torp eller överby , så det var faktiskt skoj. :) När vi kom hem efter en lång dag städa vi undan lite och tog en tur med Vera, hyrde film sedan kom Dennis och Sandra och kolla på film med oss ... The Kid hette filmen. Bra med hemsk verklighetsbaserad film. På kvällen somna jag som en stock !

Söndag : Hade ställa kl på 8 men gick upp liite senare , var sjukt trött fick ställa mig i duschen en stund för att vakna. Sedan bar de väg till jobbet 9 - 19. Tiden gick fort och det var roligt som vanligt att jobba med Helen.
När R kom å hämta mig tog vi vägen om Mormor å Bo för att hämta Berra , sedan åkte vi hem å laga mat Rikard hade köpt saker & förberätt allting , han sa åt mig att sätta mig soffan.. Det var mkt uppskattat efter en dag med jobb :)

Måndag : vakna relativ tidigt och kände mig pigg och utvilad.. Tog en lååångis med hundarna i de underbara vädret kom hem å åt lite luch nu sitter jag här & ska iväg å träna om en stund. funderar på att vila lite innan kanske?
:) Ha en bra dag
kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0