Bondens dag.

God morgon.

Igår var vi på bondens dag , jag, vera,rikard & pappa. Vädret var på topp och det var mysigt att gå runt där & kika. Vi tog en fika som bestod av räkmacka och lyssna på svempas svänggäng innan vi åkte hem. Rikard träffa typ hela släkten där.., det var roligt :)
När vi lämnat av pappa åkte vi hem till R moster och hälsa på & satt och prata massa om Thailand. Ååå nu längtar jag verkligen tills vi ska åka, :)

Gick och la mig innan 10 igår va så himla trött, är inte van med för mkt frisk luft ;)


Idag kommer det bli en bra dag känner jag på mig , vi ska ta de lungt och fixa och dona här hemma :)
Ha en fin dag mina vänner

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0