Helgen som var.

Vänner mina vänner !
Helgen som varit har mest bestått av jobb jobb och åter jobb.


Fredagen väckte jag Rikard med en lite sång, och kände mig allt annat än utvilad .. Jobba men en tjej som heter Malin och hon är så himla trevlig så vi hade de väldigt skoj när vi gick där och fixa och dona :) Sluta 11 så det var inte de himla värsta ändå. Rikard kom och hämta mig och vi uträtta några ärenden. bland annat så förtidsrösta jag eftersom jag skulle jobba på söndagen. Innan vi åkte & hyrde film åt vi lite lunch på Thai , det var inte dumt.
Väl hemma börja vi se på en av filmerna vi hyrt , gud va bra den var men va jag grät. När filmen var slut var de riktigt fint väder ute så då tog vi oss en tur med Vera och Wilma innan vi gjorde oss i ordning för kvarters :)

Mmm satan va god mat det har på kvarterskrogen både jag och Rikard testa ngt nytt och ingen ångra sig direkt :) Men har man en sån mäster kock som Marina i köket så förstår jag att maten smaka gott ;) Båda blev skit trötta efter maten och vi gick hem och somna som två stockar...

Lördag : Vakna vid sju men kunde nog sova lite till kände jag. Vi åtta var de av mot jobbet .. Idag var jag på ridhusgatan och jobba dag för första gången där , det var roligt. Jobba med en jätte jo kvinna så dagen gick fort som bara den. Kom hem och la mig typ.

Söndag. Idag börja jag inte för ens vid 9 så fick liite sovmorgon .. Även denna dagen rullade på och efter jobbet kom Rikard med hundarna och mötte mig , och vi gick hem till mamma en sväng och såg till så att kidsen kom i säng. Lite kortspel hann vi med innan det var sängdax för de små ., mysigt !
När jag och rikard kom hem såg vi på ensam mamma söker och sedan var de dags att sova.

Måndag. idag vakna jag innan klockan och gick upp och tog en promenad med Vera. Köpte mig lite frukt på orienthallen innan jag gick hem , 10.15 mötte jag upp Sanna och vi gick & träna lite . fan de känns att jag inte varit där på lääääänge. men nu jävlar ska jag kommer igång igen :)

Idag blir det en slappfisar dag , har jobbat 8 dagar i rad så ska passa på att njuta av att vara ledig :) Ska träffa Sarah i kväll å ta en promenix.

Kraaaam 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0