helgen

Hej nu ska jag fortsätta berätta om min helg :)

Lördagen efter jag träffat pappa gick jag hem och la mig , var jätte trött..
Vakna och vänta på Älskling som blev sen hem , och vi hade tre hundar som skulle ut, så jag fick ta dom själv. Och det gick hur bra som helst, satte på Bertil Veras ryggsäck :) Det regna på oss men det var en härlig promenad ;)
När jag kom hem tog jag mig en varm dusch och tog på mig myskläderna och satte mig i soffan och kika på "dansfeber" i pausen gjorde jag ordning lite dipp och grönsaker , och just då kom älskling hem så då kunde vi mysa tillsammans :)
Vi gick och la oss innan tio , låg och prata i sängen :)

Söndag hade nog kunnat sova hela dan tror jag men kl var ställd på 9 eftersom vi skulle på tipspromenad, men när vi ätit och gjort oss i ordning så får vi reda på att den inte börjar för en vid 11 , så då ligger vi oss i soffan och vilar en stund :) Tipspromenaden ägde rum uppe på bjursjön , det var en härlig slinga med olika slags stationer där man kunde samla poäng :) Innan vi var i mål stod de och sålde korv med bröd, det smaka väldigt gott efter en promenad :)
Väl framme rätta dom våra lappar 10 rätt av 12 möjliga tyckte inte jag var så illa ;) Vi tog en kort fika innan de var dax att bege sig hem ..
Vila en stund när jag kom hem och låg och myste massa med rikard tills jag fick åka till jobbet, lite jobbig var de.

Idag har jag inte gjort mkt har varit jätte trött. , men snart får de bli en lånpromenad med hundarna i de fina vädret :)

ha de så bra kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0