Torsdag äntligen :)

Hej
redan sedan i söndags eftermiddag när jag bussa min Rikard hej då , då jag skulle jobba natt har jag längtat efter denna dag. Då vi ses igen efter 4 lååånga dagar. Äntligen har jag någon att gosa ner mig i soffan med tätt intill och bara få vara :) Underbart!

vakna rätt tidigt idag typ vid 8 eller så.. gick upp och la mig i soffan och morna mig , vid halv 10 gick jag ut en långis med hundarna , friskt men fint väder.. Tog lite fina höst kort på hundarna på vägen hem ;)

När jag kom hem tog jag mig lite frulle och nu sitter jag här , ska snart hoppa in i ducshen och plocka orning häär så det är fint till älsko kommer hem.

I eftermiddag blir de jobb , det ska bli skoj :)
Puss




Kommentarer
Postat av: Liv

Sv: ja hörredu det är mkt som händer på blogen nu.

ja det tycker jag vi gör! vart bor du nu?

Vad sägs om att ta en kvällspromenad på onsdag?

2010-09-20 @ 12:38:20
URL: http://livjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0