Underbara fredag

Hej hopp

har varit kass på att blogga men det har berott på att jag har fått jobba en hel del nu de sista ., nytt och otroligt roligt har de varit.

Igår hade jag en heldag med Sanne, det var verkligen mysigt och behövligt kände jag ! Vi var och simma , sola och basta. Det var inte mkt folk i simhallen vilket var skönt , men oj vad de kändes att man inte använt fenorna på ett tag ;) När vi kom hem åt vi lunch och hade de trevligt.
Jobba kvällen och kom hem och sov  typ. helt slut :)

Tänkte igår kväll innan jag la mig "imorgon sover jag tills jag vaknar om de så ska vara till 1 skiter i om jag har tvätt tid" somna som en stock och vakna mitt i natten av att ena ögat hade klibbat i hop sig , när man var liten blev man ju rädd för de och mamma eller pappa fick ta varmt vatten på.

Somna om lika snabbt igen , vakna pigg som en lärka srax innan 7 och de passa ju bra eftersom vi hade tvätt tid då... Tog en lånpromenad med Vera och möttes av tre dofter på vägen.
När jag kom ur trappupgången var det en stark doft av nybakat , bullar och sånt . .. Vi gick vidare upp mot kaphälle backen som inte alls var så jobbig i dag som den brukar gick förbi emaus där hästarna gick och beta i morgon solen och var lukta de där då,... jo häst såklar. När vi kom ner på strandpromenaden dofta de saltvatten..
det var en härlig promenad med det är fasiken ingen värme längre. Fundera på att köpa mig mössa snart ,en tunn alla fall när man är ute och går i ottan :)

När jag kom hem tog jag mig en varm dusch och en kopp the och kolla på tv innan jag väckte rikard.

Vi tog en tur till Ö-B och köpte lite saker och en sväng till OBS och handla lite. Sedan begav vi oss hem och åt hemma gjorda hamburgare till middag.. anledningen att vi skulle  till Ö-B var att jag skulle köpa färg för att färga en del kläder men vi glömde ju köpa salt , vi köpte ngt annat salt liknande så vi åkte en sväng dit igen och passa på att ta en tur med Vera på Mollön , där är de så fint . :)

Nu ikväll har vi bara myst en massa och kollat på ett avsnitt true blood ..
imorgon ska vi till bondens dagar är det tänkt :)

Ha en trevlig kväll , här kommer lite bilder från en promenad tidigare i veckan och promenaden i dag
/ JOhanna


Underbara bror :)

I borgen , Lucas

sarah kollar ut över sina ägor ;)



Vera pera

hej jag heter vera och mina ögon är snea ;)






Kommentarer
Postat av: Sarah

2010-09-03 @ 21:17:00
URL: http://sarahloove.blogg.se/
Postat av: Sarah

hahha, mina ägor på Tureborg!! Shit, jag ska ta mig tusan göra nåt stort, precis som Ture. ;)

2010-09-03 @ 21:18:30
URL: http://sarahloove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0