Äntligen fredag :)


God morgon!

Idag gick jag upp samma tid som Rikard, eftersom jag inte gjorde spec mycket hemma i går så tänkte jag göra det i dag istället. Så länge det är stökigt och inte äckling unnar jag mig gärna andra saker som jag tycker är viktigare att göra än att städa, men eftersom jag ska få finbesök av Martin, Jenny, Wille och förhoppninsvid Aston i dag så får man ju ta fram dammsugaren :)

Har länge varit sugen på porterstek så idag får de nog bli de, de tar ju en stund att fixa så de är ju bra att jag är uppe i tid ;) Mammas hund Bertil kommer hit sedan , roligt för Vera att få någon att busa med :) Han ska även få dra Veras skrinda kommer passa han ypperligt eftersom det är draghund i honom :)

Nu ska jag göra mig lite frukost , känner att jag börjar bli hungrig !
Ha en underbar dag , kramar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0