Årets första....

... Dopp !!
Helgen har varit väldigt bra den har gått för fort bara men har träffar mkt människor som jag tycker om !
I dag har vi varit en sväng i lysekil å hälsat på Svärmor & svärfar , alltid trevligt :)
Sedan tog vi en sväng till backamo där hundarna fick springa av sig lite, det tog även årets första dopp, det tyckte båda hundarna var skönt och hade det fått bestämma hade de nog badat hela dagen, men det var ju sätt så kallt så det blev bara ett snabbdopp :) Sedan åkte vi vidare där vi fick hålla de sötaste jag sett på mycket mycket länge, hade gärna tagit med mig lilla Eddie hem till mig ;) Så liten och så söt. Underbart! Vi stanna inte så länge eftersom Både Sandra och Robin var trötta vilket var väldigt förståligt.. Kan tänka mig att det varit mycket folk där de få dagarna det varit hemma..  Men så fina och stolta föreldrar, Lilla Eddie kommer få det bra det är jag övertygad om !!! :)
Sista stoppet var hos Rikards moster och andra kusin , där hundarna fick busa lite och där vi satt och fika en stund, det är alltid lika trevlig att åka dit, och det finns alltid mycket att prata om ! :)
Tiden sprang iväg och det var dags för oss att åka hem, eftersom vi inte varit hemma på hela dagen så har vi ju inte lagat ngn mat så det gjorde jag ordning mat så att rikard kan ha till lunch i morgon och så att jag slipper laga när jag kommer hem från jobbet , smart va ??
Snart ska jag ta mig en dusch och sedan krypa till kojs, det har varit en bra helg men känner mig trött :)
Veckan består av jobb , jobb och åter jobb har fått turen å fått två veckor fullspäckade framöver.
Och jag är väldigt glad att jag har Susanne, hon är både trevlig , go och hjälpsam och Vera har Lucas som kamrat och Så kommer hon ut på långis Varje dag, glud värld !!!
Sov gott
Puss Johanna

lite bilder




Underbart fin !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0