Fredag

Go kväll i stugan !

Inser nu när jag sitter här att det var några dagar sedan jag skrev, men denna veckan har jag jobbat mycket. Kommit hem vid 6, ätit och sedan ut med Vera på långis. Vi är väldigt glada att vi har Susanne här som är så snäll att tar med sig Vera ut och så håller ordning här hemma :)

Idag var jag på Sunningvägens förskola och jobba, har bara varit där en gång innan. Idag fick jag vara med de små kidsen vilket var mysigt.. Vi var ute mycket och läste mycket böcker :)

Efter jobbet kom Rikard och Jenny och hämta mig och vi åkte ut till Jennys kompis, kompis, föreldrar som behöver lite extra hjälp med sin trottsiga rottis tik. Vi tog en promenad på nästan två timmar så att hundarna verkligen var rastade, å så sprang vi inte och gömde oss i skogen och sånt där skoj! :) Eftersom tiken typ aldrig träffat någon hund innan på sitt tvååriga liv som hund var hon osäker och visste inte hur hon skulle bete sig, men det gick ju bra. vi hade ju med tre lugna och stabila hundar :)

Innan vi åkte hem tog vi vägen om Willys och handla lite inför kvällen , nu ikväll har  vi ätit tacoz & kikat på bigbrother nu blir det sägen för våran del.

Imorgon skall vi ut å Maja om det blir fint väder ,, kanske ska lägga ett spår också :) jacob kommer hit imorgon det ska bli jätte mysigt !!

Ha en trevlig helg
Puss JOhanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0