GLAD PÅSK !

Hej på er ! :)

Idag vakna jag jätte tidigt, var uppe å åt lite frukost sedan somna jag om , vakna strax över 10.
fick ju äta frukost med rikard och susanne också , då blev det tomtegröt :)

Vi begav oss en snabb sväng till torp, det var ju inget direkt "gå på torp väder" när det är så fint väder förstår jag inte folk som går innomhus, så jävla roligt är det väl inte !? :) vi var nog inne i tre affären eftersom vi visste vad vi skulle ha.

Sedan åkte vi hem å grilla, Simon , Lucas, Sussie och hennes kompis och jag och rikard. mmm det var som knulla för munnen ;)

sedan sola jag en stund ute på balkongen... Nu ska vi på 18 år kalas , det ska bli roligt :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0