Lördag

Igår kväll somna jag men en gång jag stängde ögonen , det känndes i kroppen att man varit uppe före sex varjde dag denna vecka.
Är förkyld och tät i både näsa och i bröstet på natten så ibland känns det inte som man får någon luft.. !

Gröt och äggmacke frulle blev det idag. Varför äter jag inte gröt oftare? Hur mkt kosta havregryn liksom? får bli ändring på de :)

Tog tillsammans med Rikard en långis med dogsen , sedan så mötte vi upp Jenny på baksidan där vi hade operation borsta hundar. :) inte jätte populärt men väldigt nädvändingt.

I dag har vi haft en slappfisar förrmiddag , när vi kom in la vi oss i sängen och kika på web tv! Min syster ringde också , alltid så himla roligt att prata. Någon som förstår en till hundra procent någon som stöttar och förstår, älskade älskade syster !

Blev bjuden på bio i dag också , av fina Sanne. SÅ mysigt att få ses vi tog en tur till hasslebacken och att å prata i solen. Bion vi såg var "hur många lingon finns det i världen" Jätte fin film med verkligen en bra tanke, kunde som vanligt inte hålla tårarna borta.

Imorgon bär det av mot den fina delen av brastad , närmare bestämt till familjen Bergman/Stensson. det ska blir vrål mysigt att ses. Jag håller tummarna på fint väder också ! :)

ha en fin kväll.
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0