Lördag

Hej på er.

Igår jobba jag på Turingen , det var skoj att jobba där lite och där känner jag mig nästan som hemma.. :)
När jag kom hem stod susanne och diska och hade dammsugit hela lägenheten, :)

På kvällen var vi hos Jenny och Marin , alltid lika mysigt att träffa dom.. De bjöd på jätte god mat och vi satt och prata :)

Somna inte så värst sent i går kväll och var inte speciellet avundsjuk på rikard när han gick upp 6 i morse ;) Drömde världens konstigaste drömm och vakna halv 12 !! Vet inte hur länge sedan sen sist jag gick upp sååå sent, det behövdes kanske.
Vi tog på oss och tog en tur till ICA och handla frulle, och lite middags saker, :)

Idag blir det en lugn dag , känner mig lite ledsen över en sak det var väl inte en bra start på dagen, hemskt. Livet är inte rättvist i bland...

Ha en bra dag
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0