Min dag ..

go kväll i stugan !

Dagen idag har varit lungn har varit väldigt trött. Tog som vanligt en promenad med Vera , Jenny och Alice Underbar väder säger jag bara njuter av varje minut.

När jag kom hem var de tänkt att jag skulle stor städa men kände att jag behövde vila och ta de lungt för en gångs skull ,ringde lite viktiga samtal och vila sov en timme tills Jenny skicka sms om att vi skulle ta oss en promenad och de gjorde vi :) Hämta även presenten till Martin det blev jätte fint, laga även Veras halsband som gick sönder lite när hon och carisma bråka om pinnen i vintras :)

När vi kom hem så gjorde jag och rikard mat , pasta sås å pasta blev de i dag. Sedan gick vi ut i de fina vädret och mot stan och kika lite, Vera var med såklart socialträning är aldrig fel och jag är så stolt matte :) Roligt att kika på folk och bara njuta av solen. Innan vi begav oss hem tog vi oss en fika, det blev lite kallt men min smoothe var god :)När vi kom hem hade vi fått en paket från Rikards kusin , Marika. jag blev jätte jätte glad, fina människa tack så mycket :)

Nu är jag hemma efter en mysigt dag.
Imorgon är det fredag och då ska vi träffa våra fina vänner :)

Kram JOhanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0