Valborg

Tjo på er.

Oj länge sedan jag var uppe så här sent, åå är inte spec trött (fast lägger jag mig och slappnar av somnar jag nog med en gång)

Imorse var vi uppe tidigt , så himla mysigt att äta frukost med någon, knäckemacka och frukt blev det. Sedan ringde mamma lagom till vi tänkte åka till marknaden och hade också tänkt åka dit ;) SÅ vi tog våran bil.., ibland är de tur att man har 7 säten ;)
Väl i Ed var de varmt och skönt. Eller hur Maja ;) ? Innan vi hann ner mötte vi Linda med familj , roligt :) Annars träffa jag ingen jag kände trodde ändå att de skulle vara en del man alla fall skulle känna igen . Vera och Bertil var såklart också med och blev social tränade , och det uppförde sig hur bra som helst, som vanligt :)))
Jag fynda lite grann , hitta ett par leopardbyxor , tunika och jätte bra shampoo som tydligen skulle vara väldigt bra om man har eksem och sånt, fråga den trevliga damen om det var bra för hundar också och det var de, så sånt blev det till Vera..

Sedan åkte vi vidare på färden och landa i högsäter , ragnerud camping där vi hälsa på farmor och farfar :) Så himla mysigt att få se dom, det är så fina tillsammans ... vi hade med oss bulle som vi köpt på markaden och fika på !! Maja och jacob tog sig även ett dopp...

172 blev näst sista stoppet där det var pizza för hela slanten de var inte dumt alls...
sista stoppet innan hemfärd blev Ellenö där hundarna fick bada och det var väldigt uppskattat vill jag lova..
Vi testa de nya shampoot och blasamet på vera också , och nu när jag sitter i soffan med henne tätt intill mig luktar
hon väldigt gott och är väldans mjuk och väldas trött helt utslagen med andra ord. :)

Hem å lämna vera och slappa lite i soffan och byta kläder sedan bar de av mot Stigen och valborgsfirandet.. Det var jätte fint, träffa Roberth och hans familj annars träffa jag inte ngn vi kände, vi var ju i och för sig inte där så länge. Mysigt var de alla fall..



Imorgon ska jag å Jenny ut med dogsen, till ett fint ställe med massa blåsippor :)

Sov så gott..
kramar
Johanna



Min skatt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0